Signa per demanar a RTVE que no emeti l’actuació d’Israel a Eurovisió 2025

Signa per demanar a RTVE que no emeti l’actuació d’Israel a Eurovisió 2025
Comuns

Israel està utilitzant Eurovisió per rentar la seva imatge mentre bombardeja hospitals i escoles a Gaza. No podem permetre que RTVE, com a mitjà públic, contribueixi a normalitzar aquest genocidi. Més de 70 exconcursants d’Eurovisió, incloent Nemo, Salvador Sobral i Charlie McGettigan, han exigit l’expulsió d’Israel del festival. També cadenes públiques de països com Irlanda, Eslovènia, Bèlgica o Islàndia han mostrat els seus dubtes sobre la participació d’Israel.

Mentrestant, a l’Estat espanyol, RTVE va demanar debatre sobre la possible expulsió d'Israel... pero la resposta ha sigut negativa.

RTVE té una responsabilitat. No pot donar cobertura a un estat que està cometent crims de guerra. Per això pensem que és viable i possible que la cadena pública espanyola no emeti l’actuació d’Israel durant el festival.

✍Signa ara la petició per exigir que RTVE no emeti l’actuació d’Israel. El genocidi no es pot televisar.

Patrocinat per